♥……我们这一家……♥

♥……我们这一家……♥
KENNIX N ELAINE

关注者

2011年4月20日星期三

♥The story of me and u♥

I started this blog is the time to write us...♥
of course, I also hope that I love him to share our joys n sorrows...
To him I do not even play a face book....
Of course people are not interested to over...
N we in good 16-4-11...
We gave each other the opportunity, trust...
Slowly over time..
.
We are very happy too, have fun but also pain..
.
But these days I'm really very happy for a very happy...

I slowly made ​​his Lau..
.♥
Stories read on it very slowly...
Continue tomorrow...


我開這個blog是寫我們在一起的時光...♥
當然我也希望我愛的他能一起分享我們的喜怒哀樂...♥
爲了他我連面子書也不要玩了....♥
當然個人也是沒興趣想完了...♥
16-4-11我們又和好了...♥
我們彼此都給了對方機會,信任...♥
時間慢慢的過...♥
我們都很幸福的過,有快樂也有痛...♥
但這些日子對我說真的很快樂很幸福...♥
慢慢的我就做了他劉太...♥
故事多的很慢慢的看下去吧...♥
明天繼續♥晚安 我家的劉生...

没有评论:

发表评论